Wednesday, June 30, 2010

kisAh aku beRmUla...

biSmiLLAhiRRaHmaniRRahIm...
alhamduliLLah,bersyUkur ke HAdrAt ilLaHi..
keranA membeRi keseMpatAn kepAde diriku Untuk mEncoretkAn
KAte2 di Dalam blog yg BAru Saje kU daFTar HAsil perTolOngan abgKu..hehe..
Aku HArAp pengLibatanku Dalam penUlisan Blog iNi x Akn melaLAikn ku daripDa banYAk tanguNGjawab yANg sepatutnye aKu GALAs sebGAi
1.of coz hambe AllAh s.w.t.
2.sebGAi Ank yg berbintikan mohd AhWAn n beribukaN hjh Fuziah
3.seBGAi StuDEnt di Universiti mAlAYa(universit malaya,kebanggaan kita semua..jeng3...)
4.seBGAi SAhbAT kepADe raMai kengkAwn..
5.etc..(malas Nak pikIr sebenornyer..hehe)

aku HArap segale coretan, luahan,kate2,peringatan yang aku IngIn kongsi bersame dalm blog ni
tidAk akAn menjAdiKAn aku luPE diri,BAngge diri atau menyakitkan hati sesape yg membace..
aku HArap diri ini betul mengaplikasikAn aPE yg Aku KAtekAn,,jgn CAkAp x serupe Bikin tiqa..
huhu..inSYAaLLAh aku akn menjAdikan blog ni sebGAi wAdah perjuAngAn..ewah...
hehe..biase ar tue,ayat standard sLAlu oRg guNe tpi x ramAi orng lAksane..hoPe Dats not me.. emm sTAkat niE dlU untuk beginner like me..eager to write On u mr.bK(stand tok bingkai kehidupan)..assalammualaikum wbt..

No comments:

Post a Comment