Wednesday, March 2, 2011

HObI baRUU!!yeayHHH!!!

assalammulaikum..hay der??wats up!!hehe..

arini aku nak bercerite tntang minat baru aku..hakhak..serunuknyer..nak tau x pe??..aku skung

nie mmg tgah sangt berminat dalm dunie2 fotography n making a movie..siyes

serunuk..walaupun aku amek medik tapi aku mmg sagt berminat dengan dunia multimedia

nie..actaully dulu x lah minat tapi lately mmg sangt2 berminat..x taulah sape yg

pengaruh..hehe..mmg ade org sebenarnye yg mnyebabkan aku tertarik ngan dunie multimedia

nie..tanks yaar..haha..

tapi sebenarnye aku nie boleh tahan gak ar bute it n komputer..tue yg aku agk x yakin nak

menceburkn diriku dalam dunia multimedia nie..tapi bile skit2 berjinak rase mmg dah

melekatlah...

tapi aku nie budak baru belajar...mmg agak poyo gaklah video2 yg aku penah wat..haha..but

anyhow im still love it..hueeeee..

tapi yg x serunuk skung nie aku xde camere o handycam!!!tue lah syarat utame kalo nak

menceburkan diri..betul x??jadi aku nak mintak simpati mak ayah aku..ommaa...appa...nak

camera??haha..kalo aku dapt satu..peh..mmg superb lah...so xnk cakap banyak dah..kat bawah

nie ade video yg aku edit..tapi siyes video nie cam poyo2 gak..kalo nak layan sile lah..daaaa....

assalammualaikum wbt.

1 comment:

  1. assalamualaikum...

    haha..
    teruskan minat anda..

    neway,nape delete video dlm fb?

    ReplyDelete